Día: 13-14 de julio
Salida: 7AM
Dificultad: alta
Fin de plazo de inscripción: viérnes 5 de julio (plazas limitadas)
Una visión de Ordesa diferente.
Sábado día13:
Salimos a las 7am hacia Torla y cogemos el autobus que nos deja en la Pradera de Ordesa.
Hemos la ruta de la Cola de Caballo, retornamos por la Faja de Pelay y bajamos por la Senda de los Cazadores. Retornamos en bus a Torla donde nos alojaremos en el Refugio Lucien Briet.
Domingo día 14:
A las 7:30 cogeremos el bus a la Pradera de Ordesa y subimos por Salarons a la Faja de las Flores. Recorremos la Faja y descendemos por las Clavijas de Cotatuero. Bajamos a Torla y vuelta a casa.
Eguna: uztailak 13-14
Irteera: 7AM
Zailtasuna: handia
Izen-emate epearen amaiera: uztailak 5 (plaza mugatuak)
Ordesaren ikuspegi desberdina.
Larunbata 13:
7etan irtengo gara Torlarantz eta Ordesako Belardian uzten gaituen autobusa hartuko dugu.
Zaldi-buztanaren bidea hartu, Faja de Pelaytik itzuli eta Ehiztarien Bidetik jaitsiko gara. Torlara joango gara autobusez, eta Lucien Briet aterpean hartuko dugu ostatu.
Hilaren 14an, igandean:
7: 30etan autobusa hartuko dugu Ordesako Belardira eta Salaronsetik Faja de las Floresera igoko gara. Faja zeharkatu eta Cotatueroko Labeetan behera jaitsiko gara. Torlara jaitsi eta etxera itzuli ginen.